RENKLİ PASTA

Bu pastayı çok kısa süre içinde yaptım.Son anda karar verdim yapmaya.Annemin günü için…
Pastanın keki Sünger Kek tarifinden.

Kreması:
1/2 litre süt
3 kaşık un
2 kaşık margarin
1/2 subardağı şeker
1 yumurta
1/2 paket vanilya(Özge’nin tarifi:))
Hepsini karıştırıp bir güzel pişiriyoruz.

Kekin arasına bu kremayı kullandım.Üzerini kaplamak için ganaj kullandım.Zamanım olmadığı için ganajın fazla soğumasını bekleyemedim.Pasta üzerinde donmak zorunda kaldı ganaj.Süslemeleri için de kremşanti ve gıda boyası kullandım.

Leave a Reply

