KIZIMIN DOĞUMGÜNÜ PASTASI


Küçük tatlı kızım nihayet 2 yaşında….Elif’in pastası için uzun zamandır araştırma yaptım ve bu pasta modelini Yasemin Mutfakta blogunda görünce çok beğendim.Bende elimden geldiğince yapmaya çalıştım.Rengarenk bir pasta olsun istemiştim.Tam da istediğim gibi oldu.En önemlisi Elif çok beğendi.Balonların çoğunu yedi:)))Pandispanya çikolatalı,krema vanilyalı ve arakatlarda vişne ….Valla ben tadını çok beğendim.Umarım kızımın hayatı da bundan sonra bu pasta kadar tatlı geçer.İyi ki doğdun Elif’immm…:))))

Leave a Reply

